Op deze blog kan je vanaf nu de avonturen van onze viervoeters volgen, mijn avonturen in de keuken, en op de naaimachine.
Filmpjes, foto's en vrolijke verhalen vol lekkers, handigs & kattenkwaad!
Zoals we het graag hebben dus.

Bladerdeeg-kaas-hapjes!

Dit vind ik nu lekker..
Simpel, snel, veel & iedereen lust het..

Neem een vel bladerdeeg.
Maak het zo vierkant mogelijk..
(Ze verkopen die ondingen echt enkel in ronde vorm hé?)
(En ik heb toch wel altijd vierkante nodig..)
(Rechthoeken mogen ook, voor de ijverige onder ons)

Snijd reepjes uit het bladerdeeg,
ongeveer 2 cm dik,
lengte kies je zelf. (5 cm, 2 cm, 10 cm..)

Scheid ze wat van mekaar.

Voor de smaak heb ik hier paprikapoeder en wat grof zout gestrooid.

Deponeer uwe kaas zo rijkelijk acceptabel mogelijk, 



Stop deze sloebers op 180° in de oven voor 15 minuten.


Smakelijk!

2 opmerkingen:

  1. Hmmm bladerdeeg...lekker! Vierkante vellen worden wel verkocht hoor, maar die vind je meestal in de diepvries!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach super, die zoek ik eens op! Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen