Op deze blog kan je vanaf nu de avonturen van onze viervoeters volgen, mijn avonturen in de keuken, en op de naaimachine.
Filmpjes, foto's en vrolijke verhalen vol lekkers, handigs & kattenkwaad!
Zoals we het graag hebben dus.

't Is weer zover..

Jaja, het is weer zover
We worden OUD(er)
neenee, geen 'ouder'.. :/ ouder :p

Nu, er komt een jaartje bij.
Lang geleden dat ik nog op 2 dezelfde getallen stond, 11, 22..
Ach, het komt niet zo vaak voor.
Misschien brengt het wel geluk?
Blijf ik dan een jaartje langer 22?

De 21 vorig jaar was een groot feestje.
Je wordt dan ook maar 1 x 21 jaar!
( tot aan de 2x 21, maar daar denken we nog lang niet aan!)


3 opmerkingen:

  1. Hoi, dank je voor je bezoekje aan m'n blog.
    Je vroeg me hoe ik thee zet van kamille: gewoon de bloemkopjes (vers of gedroogd) in heet water laten trekken. Hoeveel.. dat is een kwestie van smaak en uitproberen.

    Ik hou zelf minder van deze thee, maar gebruik het wel om te stomen, om mee te gorgelen bij keelpijn of om mijn haar wat blonder te laten lijken.

    groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ja... en natuurlijk nog van harte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm, ooh, waauw!, die thee is lekker, ben hem net aan't drinken, paar knopjes in een pan met kokend water, even laten trekken, als je water geel word, drinken maar :D amai!

    BeantwoordenVerwijderen